Re: [WINNT] Windows10 ultra Lite :) Ale jak dodac cos?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows10 ultra Lite :) Ale jak dodac cos?
From: "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Wed, 3 Jul 2019 18:17:13 +0200
Osoba podpisana jako Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
w artykule <news:qfi26u$1ij$1@dont-email.me> pisze:

"Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> Написал в
сообщении:
Osoba podpisana jako Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
w artykule <news:qffifd$3b9$1@dont-email.me> pisze:

Jasne, plik cab mam sciagniety ale polecenia
lpksetup w systemie brak!
Jak inaczej jeszcze mozna to doinstalowac?
Co wiedziałem, to napisałem.

Ale problem, ze ta wersja tego w10 to "AnniversaryEdition
RedStone", wiec nieaktualna wedlug standardow Majkrosoftu.

Według opisów MS należy najpierw zainstalować aktualizacje, a dopiero potem
language pack. Ale ja naprawdę nie mam zamiaru pisać o tym, czego nie
wypróbowałem. Wystarczy mi udręka z powtarzaniem instalacji rosyjskiego
pakietu językowego dla każdego konta użytkownika, bo domyślnie tak właśnie
się instaluje.

Swoją drogą cała ta dystrybucja ultra Lite nijak się ma do Open Source, więc
mi tu nie wyjeżdżaj z terminami, których nie rozumiesz. Gdybyś miał źródła
programu, który wybiera pliki do instalatora, mógłbyś sam zrobić własnego
lajta ze swojej wersji Windows i nie musiałbyś się tu użalać.

Tymczasem Rosjanie w żaden sposób nie mogą się pozbyć ducha homo sovieticus:
w większości przypadków to, co zrobią jest używalne tylko w rosyjskiej
wersji, a przeróbka wymaga większego wysiłku niż zrobienie od nowa wersji
uniwersalnej.

--
Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)