Re: [WINNT] Windows10 ultra Lite :) Ale jak dodac cos?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows10 ultra Lite :) Ale jak dodac cos?
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Wed, 3 Jul 2019 13:06:06 +0200 (GMT+02:00)
"Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> Написал в
 сообщении:> Osoba podpisana jako Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>

> Co wiedziałem, to napisałem.

Probuje jeszcze poleceniem:

Dism /online /Add-Package /PackagePath:C:\test\LangPacks\lp.cab

DISM akurat wlasnie jest w systemie.

Ale problem, ze ta wersja tego w10 to "AnniversaryEdition
 RedStone", wiec nieaktualna wedlug
standardow Majkrosoftu.
Po znalezieniu w internecie lp.cab dla tej wersji i tak wyskakuje blad
wynikajacy z faktu, iz polecenie DISMa dodaje jezyk ONLINE
i Majkrosoft nie udostepnia juz repozytorium dla tej wersji.

Trzeba wiec to zrobic OFFLINE, a tak chyba dziala lpksetup wlasnie?

Jak wiec dodac do systemu samo to narzedzie: lpksetup?

> O resztę najlepiej pytaj

Widze u Kolegi jakas nieprzyjazna postawe do spolecznosc OpenSource ;)
nielaaadnie!

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/