Re: [WINNT] Windows10 ultra Lite :) Ale jak dodac cos?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows10 ultra Lite :) Ale jak dodac cos?
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Thu, 4 Jul 2019 01:33:08 +0200 (CEST)
"Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> Написал в
 сообщении:

> Swoją drogą cała ta dystrybucja ultra Lite nijak się ma do Open Source

Alez oczywiscie, ale mam na mysli pwna kategorie wysilkow
 oddolnych. A w tym przypadku uczlowieczajacych korporacyjne
 zmatriksowanie :)

> Tymczasem Rosjanie w żaden sposób nie mogą się pozbyć ducha homo sovieticus:

Ee tam, u nich jest teraz wiekszy kapitalizm niz w USA, zeby nie
 porownac do UniiEuropejskiej.

> w większości przypadków to, co zrobią jest używalne tylko w rosyjskiej

No i angielskiej :)
Takie dziwne, ze w polskiej nie robia? ;)

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/