Re: [WINNT] Czym przetworzyć DVD -> mp4 lub avi ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym przetworzyć DVD -> mp4 lub avi ?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Mon, 1 Jul 2019 14:45:22 +0200

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości
klsjhe95gfrf1ohf97icin3sv4ar8id4vm@4ax.com">news:klsjhe95gfrf1ohf97icin3sv4ar8id4vm@4ax.com...

1. Zrzucasz do pliku .mpg program VOB2MPG.
2. Potem możesz sobie skonwertować do np. mp4, ale w zasadzie lepiej
zostawić oryginalną jakość.

Niewiele to dało. Pomimo wybrania w programie VOB2MPG v3.0 w Audio
Streams English 'AC3' 2 chr zamiast Polish 'AC3' 2 chr, powstały film
mpg odtwarza się z polskim lektorem - podobnie jak przy opisanym przed
godziną pliku powstałym z przetworzenia programem HandBrake.
Mogę ewentualnie zrobić konwersję do mp4, ale to lektora nie
wyeliminuje.
Nie jest to zresztą potrzebne bo MPG odtwarza się na TV.

Najlepsze wyniki daje zrobienie obrazu iso płyty DVD i odtwarzanie go
pod Win 10. Wtedy mam wszystkie te same możliwości wybory dźwięku
i napisów jak przy odtwarzaniu z plyty DVD.
Ale pliku iso nie da się odtwarzać na TV.
Minimalizując moje oczekiwania chodziłoby o program, który pozwalałby
przetworzyć film/filmy z płyty DVD do formatu MP4 lub AVI lub MPG lub
innego, który można przekonwertować na jeden z nich.
Film ma dać się odtwarzać na TV w języku oryginalnym czyli bez polskiego
lektora.

Ktoś coś takiego używa lub używał?

Pozdrawiam
EZ