Re: [WINNT] Czym przetworzyć DVD -> mp4 lub avi ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym przetworzyć DVD -> mp4 lub avi ?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Mon, 1 Jul 2019 22:00:22 +0200

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:5d1a648c$0$17352$65785112@news.neostrada.pl...
EZ w news:5d1a542c$0$514$65785112@news.neostrada.pl
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
news:5d1a5030$0$31100$65785112@news.neostrada.pl...
wrzucasz dvd do shrink, kasujesz to, czego nie chcesz (napisy,
lektor), pare minut roboty. W shrink mozesz tez wydobyc tylko film
glowny, bez dodatkow.
nastepnie wrzucasz taka dvd do vob2mpeg - i robisz jeden plik --> mpeg
(to nie jest konwersja, nie trwa tak dlugo). Mozesz sobie taki mpeg
przekonwertowac do mp4, jesli zalezy na tym...
To była także moja myśl i waśnie jestem po takiej próbie z DVD Shrink
3.2 i zaznaczeniem filmu bez wyboru polskiego audio.
Powstały foldery AUDIO_TS i VIDEO_TS. Program  VOB2MPG3200 chciał
wybierac jako źródło płytę DVD,

masz wiec nowa dvd - juz bez lektora. No to podaj do vob2mpeg te nowa dvd i da Ci mpeg bez lektora, bo go juz w dvd nie ma...

vob2mpeg chce czytać z napędu, a nie z dysku. Mam wypalaćpłytę ? Po co?

Pozdrawiam
EZ