Re: [WINNT] Czym przetworzyć DVD -> mp4 lub avi ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym przetworzyć DVD -> mp4 lub avi ?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Mon, 1 Jul 2019 20:43:06 +0200

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
news:5d1a5030$0$31100$65785112@news.neostrada.pl...
wrzucasz dvd do shrink, kasujesz to, czego nie chcesz (napisy,
lektor), pare minut roboty. W shrink mozesz tez wydobyc tylko film
glowny, bez dodatkow.
nastepnie wrzucasz taka dvd do vob2mpeg - i robisz jeden plik --> mpeg
(to nie jest konwersja, nie trwa tak dlugo). Mozesz sobie taki mpeg
przekonwertowac do mp4, jesli zalezy na tym...

To była także moja myśl i waśnie jestem po takiej próbie z DVD Shrink
3.2 i zaznaczeniem filmu bez wyboru polskiego audio.
Powstały foldery AUDIO_TS i VIDEO_TS. Program  VOB2MPG3200 chciał
wybierac jako źródło płytę DVD, więc wydawało mi się, że skorzystanie z
programu Handbrake będzie lepsze. Efektem pierwszej próby z wyborem
jako źródło całego folderu VIDEO_TS był plik mp4 z polskim lektorem.
Dopiero druga próba z wyborem jako źródło konkretnego plku VOB
dała plik mp4 bez polskiego lektora.
Oczywiście to nie jest metoda do zastosowania z dużą ilością płyt, ale
przy niewielkiej ilości daje rozwiazanie.
Gdy film jest długi to trzeba  będzie jeszcze połączyć jego kawałki.

Pozdrawiam
EZ