[WINNT] Okienko aplikacji ukrywa się poza brzegami ekrnu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Okienko aplikacji ukrywa się poza brzegami ekrnu
From: JaNus <piszcie_sobie_n@berdyczow.pl>
Date: Mon, 1 Jul 2019 15:40:05 +0200
   - i nic nie mogę zrobić z tym, nie mam jak "dotknąć" tergo okna myszą.
W Win-XP wystarczyło sięgnąć do paska zadań, prawo-klik na aplikacji, i
z rozwijającego się menu wybierało się "przenieś". No i wtedy mysz nie
była konieczna, bo można było użyć strzałek, tych koło klawiatury
numerycznej. Czemu ten MS jest taki wredny, że w mojej W-dziesiątce
takiej możliwości nie ma!

Co robić droga redakcjo, co robić?!