Re: [WINNT] OE6 pod Win 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] OE6 pod Win 10
From: "Aleks" <no@spam.com.pl>
Date: Fri, 24 May 2019 09:38:13 +0200

Użytkownik "rePeter" <no@spam.no> napisał w wiadomości
20190523143646.5e0b0191@spam.no">news:20190523143646.5e0b0191@spam.no...
Taka porada,
jeśli archiwizujesz lokalną pocztę, zawczasu zmień w preferencjach
Thunderbirda opcję składowania z mailbox na maildir, dopiero później
twórz konta.
Dzięki.
Z tego domyślam się, że mailbox jest, pewnie co jakiś zadany czas,
opróżniane, a maildir nie. Chciałbym przenieść część poczty odebranej
pod OE6 do Thunderbirda, bo czasem się do niej odnoszę, cytuję itp.
Chyba musiałaby od razu trafić do maildir?
Piszę tak ogólnie, bo jeszcze nie wiem jak mógłbym przenieść część
poczty z OE6 do Thunderbirda.
Ponadto nie wiem jeszcze czy w Thunderbird ma coś w rodzaju Reguł
wiadomości, dla poczty przede wszystkim.

Aleks