Re: [WINNT] alternatywa dla TeamViewer

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] alternatywa dla TeamViewer
From: ktos <ktos@nikt.pl>
Date: Thu, 23 May 2019 17:50:14 +0200
Za przeskakiwanie NAT-u ktoś musi zapłacić, dlatego nie ma tego typu darmowych aplikacji*. Ja to rozwiązałem tak, że mam serwer OpenVPN na Raspberry Pi. Żeby połączyć się do komputera w domu, zapinam VPN i

Kiedy szukałem tańszej alternatywy do TV pytałem kilku znajomych co by polecali i usłyszałem odpowiedź, że wszystkie są gorsze od TV bo TV ma najbardziej wydajne serwery pośredniczące.

Aktualnie korzystam z Anydesk lite i bywa denerwujący - mało płynnie przenosi kliknięcia myszy. To chyba nie jest tylko sprawka serwerów, bo widzę też związek z przepustowością łącza u klienta.

Korzysta ktoś może z wersji Pro albo wie czy działa płynniej niż lite?
Anydesk lite podrożał z 60 na 99 EUR, może ktoś zna jakieś inne alternatywy?