Re: [WINNT] OE6 pod Win 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] OE6 pod Win 10
From: "Aleks" <no@spam.com.pl>
Date: Thu, 23 May 2019 10:19:55 +0200

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net> napisał w
wiadomości news:5ce5ca3a$0$510$65785112@news.neostrada.pl...
Aleks <no@spam.com.pl> napisał(a):
Nie wiedziałem, że to dziwne cytowanie ń wynika z używania MS Live
Mail.
Myślałem, że to taka jego fantazja.

Jedno i drugie. WLM nie potrafi cytować. W związku z tym zmienia się
czytnik na cywilizowany albo używa się odpowiedniego dodatku
naprawiającego cytowanie.

Czy dużo osób używa OE6 pod Win 10?

Nie wiem, nie ma tego jak zmierzyć z resztą. Ja mam np. na Windows 10
wirtualną maszynę z XP dla OE6.

Z Twojej odpowiedzi domyślam się, że Ty też jesteś przyzwyczajony do
(normalnego) OE6.
Skoro już o tym dyskutujemy, czy na wszelki wypadek mógłbyś podać
namiar na ten dodatek naprawczy umożliwiający cytowanie w WLM?
Gdyby mi jednak z OE6 pod Win 10 nie wyszło (maszyny wirtualnej raczej
nie stworzę tylko z tego powodu), to jaki czytnik do poczty i grup
równocześnie pod Win 10 byś polecał?
Chyba kiedyś gdzieś czytałem, że czytnik dostarczany w Win 10 nie
obsługuje grup. Tak jest, czy coś pokręciłem?
Co do poczty, to zawsze można korzystac z  WebMaila, natomiast
pisanie na grupy w Google Newsgroups chyba nie jest wygodne.

Aleks