Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 29 Apr 2019 12:30:21 +0200
Ewa <.@.> napisał(a):
Czy z tego wynika, że nie jest potrzebna reinstalacja całego systemu i
aplikacji, tylko wystarczy zmienić wpis w rejestrze?

Zgadza się.

Czy gdybym to zrobiła teraz, to te poprawki z ostatnich 5 lat byłyby dla
mnie dostępne?

Tak.

Muszę to przeanalizować. Od jakiegoś czasu nie mogę się logować do
mojego banku ze starego, z konieczności, FF. W BOK mi doradzono zmienić
przeglądarkę i to pomogło. Używam do tego Google Chrome, ale wolałabym
nadal używać FF do wszystkiego. Kwestia przyzwyczajenia.

Co do tych przeglądarek, to one akurat chyba nie używają systemowych bibliotek SSL, ale mogę się mylić.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/