Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6
From: "Ewa" <.@.>
Date: Mon, 29 Apr 2019 12:28:30 +0200

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:qa6hnn$fp2$1@node1.news.atman.pl...

Bardzo dziękuję.

Ogólnie idea polega na przestawieniu jednego wpisu w rejestrze
Czy z tego wynika, że nie jest potrzebna reinstalacja całego systemu i
aplikacji, tylko wystarczy zmienić wpis w rejestrze?

Normalny XP dostawał poprawki do 8 kwietnia 2014, a POSReady 2009 do 9
kwietnia 2019. Więc jeśli ktoś przestawił sobie klucz, to ostatnie
poprawki dostał jeszcze przed miesiącem a nie 5 lat temu. Mógł się
dzięki temu załapać na poprawki SSL.
Czy gdybym to zrobiła teraz, to te poprawki z ostatnich 5 lat byłyby dla
mnie dostępne?

Ponadto, czy mógłbyś napisać jaki tytuł miał wątek Andrzeja na ten
temat?
"Obsługa TLS 1.1 i TLS 1.2 w Windows XP" z 30 stycznia 2018
"Obsługa TLS 1.1 i TLS 1.2 w Windows XP działa! (rok później)" z 6
stycznia 2019
Muszę to przeanalizować. Od jakiegoś czasu nie mogę się logować do
mojego banku ze starego, z konieczności, FF. W BOK mi doradzono zmienić
przeglądarkę i to pomogło. Używam do tego Google Chrome, ale wolałabym
nadal używać FF do wszystkiego. Kwestia przyzwyczajenia.

Pozdrawiam
Ewa