Re: [WINNT] Program do dzielenia MP3 potrzebny

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Program do dzielenia MP3 potrzebny
From: buninek@gmail.com
Date: Thu, 28 Mar 2019 04:37:47 -0700 (PDT)
W dniu środa, 27 marca 2019 17:12:24 UTC+1 użytkownik ń napisał:
> Masz może podobne polecenia dla [automatycznego] wycinania reklam z nagrań TV
> (*.ts, *.mts)?
> Reklama to zarówno inna klatka obrazu jak i inny poziom dźwięku, może z
> jakimś skokiem.
>

> -----

Przetestuj coś takiego. Najlepiej na w miarę krótkim materiale. Odszukaj w nim
jedną w miarę charakterystyczną klatkę (zpowiedź bloku reklamowego). Wydobądź
ją.
ffmpeg -i test.mp4 -ss 00:00:07.027 -vframes 1 reference.jpg

Teraz spróbuj ją odszukać.
ffmpeg -i test.mp4 -loop 1 -i reference.jpg -an -filter_complex
"blend=difference:shortest=1,blackframe=99:32" -f null -

Testowałem i to działa. Super szybkie nie jest.

https://video.stackexchange.com/questions/23641/finding-frames-in-video-that-match-an-image

https://www.bugcodemaster.com/article/extract-images-frame-frame-video-file-using-ffmpeg