Re: [WINNT] Program do dzielenia MP3 potrzebny

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Program do dzielenia MP3 potrzebny
From: buninek@gmail.com
Date: Wed, 27 Mar 2019 10:57:39 -0700 (PDT)
W dniu środa, 27 marca 2019 17:12:24 UTC+1 użytkownik ń napisał:
> Masz może podobne polecenia dla [automatycznego] wycinania reklam z nagrań TV
> (*.ts, *.mts)?
> Reklama to zarówno inna klatka obrazu jak i inny poziom dźwięku, może z
> jakimś skokiem.
>

> -----

Niestety nie. Słyszałem jedynie że w przypadku telewizji cyfrowej może być
wstrzykiwany specjalny pakiet SCTE i na podstawie analizy (sieciowej) można go
łatwo wykryć.
https://en.wikipedia.org/wiki/SCTE-35
Podobnie było w przypadku TV analogowej przed samym blokiem reklamowym (i na
końcu) była emitowana jedna specjalna klatka video, łatwo wykrywalna.

W samym strumieniu audio i video wykrycie takiego bloku na podstawie analizy o
ile jest możliwe to z pewnością będzie nie efektywne (cały koszt takiej
operacji).

FFmpeg ma specjalne filtry pozwalające wykryć jakieś kluczowe klatki np. na
podstawie poziomu zaczernienia.
https://ffmpeg.org/ffmpeg-filters.html#blackdetect