Re: [WINNT] Program do dzielenia MP3 potrzebny

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Program do dzielenia MP3 potrzebny
From: PureNick <ibozaur@tlen.pl>
Date: Mon, 25 Mar 2019 12:44:23 +0100
W dniu 23.03.2019 o 10:12, Jacek pisze:
Czy ktoś używa(ł) darmowego programu do dzielenia
plików mp3 (wszelkich co do pochodzenia, t.zn. pobranych
jako mp3 lub otrzymanych w wyniku przetworzenia), takiego
żeby można było wybierać fragmenty, resztę odrzucać
i te fragmenty połączyć w całość i zapisać jako mp3?
Próbowałem MP3 Cutter i MP Merge (także do dzielenia),
ale one nie pozwalają na to, co opisałam.
Program powinien działać pod Win XP SP3.

Proszę o wskazówki.

Kiedyś używaem tego:
http://mpesch3.de1.cc/mp3dc.html
Nie pamiętam niestety, czy robi to czego potrzebujesz,
bo robiłem tylko najprostsze jednokrotne operacje.

Pozdruffka

--
~/PP/~/SF/~