Re: [WINNT] Program do dzielenia MP3 potrzebny

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Program do dzielenia MP3 potrzebny
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 28 Mar 2019 09:43:59 +0100
Dnia Wed, 27 Mar 2019 21:41:27 +0100, Luke napisał(a):

> Programem który potrafi sklejać oryginalne streamy.
>
> Tu bym rozważył:
>
> https://stackoverflow.com/questions/47743602/ffmpeg-trim-and-concat-mp3-without-re-encoding

IMO kolejne bajty pliku skompresowanego nie tworzą continuum. Jeśli
chcesz przyciąć taki plik w ściśle żądanym miejscu musisz je odtworzyć,
czyli wyliczyć dokładną wartość przebiegu zarówno w dziedzinie amplitudy
jak i (co ważniejsze) w dziedzinie czasu. Odtworzyć sięgając do różnych
danych umieszczonych w różnych częściach pliku - czyli mówiąc po ludzku,
odkodować *przynajmniej w tym jednym miejscu*.
Nie wspominając już o tym, że potrzebujesz zdekodować cały plik żeby
uwidocznić jego przebieg na wykresie amplituda vs. czas żeby dokonać w
ogóle wyboru miejsca przycięcia. Więc jakoś bajki o przycinaniu plików
skompresowanych bez ich rozkompresowania nie trafają do mnie,

--
Jacek
I hate haters.