Re: [WINNT] Opera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Opera
From: "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Tue, 19 Mar 2019 15:26:58 +0100
Osoba podpisana jako Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
w artykule <news:hj8umgd1zdfp$.139anbe8hdip3.dlg@40tude.net> pisze:

Dnia Tue, 19 Mar 2019 14:23:33 +0100, 1634Racine napisał(a):

Bo ja wiem czy on taki robaczywy?
Gdy go używałem to z reguły co kilka miesięcy musiałem reinstalować
system.

what?? :)

Yes! https://pclab.pl/news55338.html. Dyskutuj z MS :)

Na temat propagandy? Po co?
https://en.wikipedia.org/wiki/Fear,_uncertainty_and_doubt

Niezliczona ilość kompów z rozsypanym kompletnie XP przeszła mi przez
ręce, do tego stopnia że łatwiej było reinstalować system niż go
naprawić. Niewykluczone że część z nich została popsuta przez
nieumiejętną eksploatację,

Większość. Instalowanie sobie szkodników na życzenie to pospolity przypadek nieumiejętnej eksploatacji.

część się posypała z powodów hardwarowych

…czasem również zawinionych przez użytkownika, np. oglądającego filmy w łóżku czy stawiającego kadłubek w kurzu na podłodze.

ale
większość z nich to efekt działania róznych szkodników.

Jedyny istotny szkodnik to człowiek nieumiejętnie korzystający z mózgu.
Jeden półgłupek wciska kit, że antywirus, firewall czy jakikolwiek inny program sam z siebie automagicznie rozwiąże wszystkie problemy, a drugi głupek bezkrytycznie wierzy w to wciskanie kitu.

A przecież to są narzędzia, z którym trzeba umieć się obchodzić. Nie wszystko da się dopasować czy przewidzieć. Jak się źle trafi, to praca z komputerem może przypominać próbę używania poszczerbionego noża w samochodzie podskakującym na wertepach.

--
Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)