Re: [WINNT] Opera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Opera
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 19 Mar 2019 11:49:21 +0100
Dnia Tue, 19 Mar 2019 10:24:43 +0100, Trybun napisał(a):

> Bo ja wiem czy on taki robaczywy?

Gdy go używałem to z reguły co kilka miesięcy musiałem reinstalować
system. W międzyczasie skanowanie rozlicznymi antywirusami, kombinacje z
rejestrem, kaprysy rozmaitych programów. Kłopoty ze sterownikami, jedne
chodzą, inne nie. Na Mincie *nigdy* nie reinstalowałem systemu bo  się
rozleciał. Coś takiego jak Opera która przestaje działać się nie zdarza.
Nie używam jakiegokolwiek antywirusa. Mam (pod wine) kilka programów
windowsowych - 40tude Dialog, IrfanView, Opera Mail, MS Office 2007.  No
to po co mi XP? Mam go na maszynie wirtualnej i czasem włączę żeby coś
sprawdzić ale nigdy już go nie używam.
--
Jacek
I hate haters.