W dniu 2019-03-05 o 19:12, rePeter pisze:
Tue, 5 Mar 2019 18:39:31 +0100
Irokez <no.email@wp.pl> napisał(a):
Sytuacja jest taka. Windows 10, klient poczty Thunderbird,
drukarko-skaner Brother z oprogramowaniem Control Center 4 i opcja
"Skanuj i wyślij emajlem" tak jak tutaj:
https://help.brother-usa.com/app/answers/detail/a_id/72686/~/configure-and-use-scan-to-e-mail-in-controlcenter4-advanced-mode---windows
Działało to od roku. Czyli klik na skanuj do emajl, soft skanował,
otwierał nowego emajla z załącznikiem PDF gotowym do wysłania w
Thunderbirdzie. Wystarczyło wkleić odbiorcę.
Thunderbirda zrąbali chyba od wersji 60.5.x
Nie wiem czy to bug czy ficzer, nie miałem za dużo czasu i nie udało mi się
znaleźć
innego rozwiązania. Powinien wystarczyć downgrade do 60.4, chyba jeszcze był OK.
No tak kopię teraz głębiej, i możesz mieć rację. Coś piszą o wersji
60.5.2. Być może ona ma taką mi się zdaje...
Ciekawe że wchodzę w swojego Thunderbirda, jest 60.5.1 i nie ma
najmniejszej ochoty aktualizować się do 60.5.2
Spróbuję jutro jak radzą nainstalować jeszcze raz 60.5.2 z instalatora
lub cofnąć rewizję do 60.5.1 i wyłączyć automatyczne aktualizacje.
Pozdrawiam.
--
Irokez
|