Re: [WINNT] Windows 10, skaner i obcy program próbuje wysłać mejla

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10, skaner i obcy program próbuje wysłać mejla
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Tue, 5 Mar 2019 19:22:09 +0100
W dniu 2019-03-05 o 19:12, rePeter pisze:
Tue, 5 Mar 2019 18:39:31 +0100
Irokez <no.email@wp.pl>   napisał(a):

Sytuacja jest taka. Windows 10, klient poczty Thunderbird,
drukarko-skaner Brother z oprogramowaniem Control Center 4 i opcja
"Skanuj i wyślij emajlem" tak jak tutaj:
https://help.brother-usa.com/app/answers/detail/a_id/72686/~/configure-and-use-scan-to-e-mail-in-controlcenter4-advanced-mode---windows

Działało to od roku. Czyli klik na skanuj do emajl, soft skanował,
otwierał nowego emajla z załącznikiem PDF gotowym do wysłania w
Thunderbirdzie. Wystarczyło wkleić odbiorcę.

Thunderbirda zrąbali chyba od wersji 60.5.x
Nie wiem czy to bug czy ficzer, nie miałem za dużo czasu i nie udało mi się
znaleźć
innego rozwiązania. Powinien wystarczyć downgrade do 60.4, chyba jeszcze był OK.

No tak kopię teraz głębiej, i możesz mieć rację. Coś piszą o wersji 60.5.2. Być może ona ma taką mi się zdaje... Ciekawe że wchodzę w swojego Thunderbirda, jest 60.5.1 i nie ma najmniejszej ochoty aktualizować się do 60.5.2

Spróbuję jutro jak radzą nainstalować jeszcze raz 60.5.2 z instalatora lub cofnąć rewizję do 60.5.1 i wyłączyć automatyczne aktualizacje.

Pozdrawiam.

--
Irokez