Tue, 5 Mar 2019 18:39:31 +0100
Irokez <no.email@wp.pl> napisał(a):
> Sytuacja jest taka. Windows 10, klient poczty Thunderbird,
> drukarko-skaner Brother z oprogramowaniem Control Center 4 i opcja
> "Skanuj i wyślij emajlem" tak jak tutaj:
> https://help.brother-usa.com/app/answers/detail/a_id/72686/~/configure-and-use-scan-to-e-mail-in-controlcenter4-advanced-mode---windows
>
> Działało to od roku. Czyli klik na skanuj do emajl, soft skanował,
> otwierał nowego emajla z załącznikiem PDF gotowym do wysłania w
> Thunderbirdzie. Wystarczyło wkleić odbiorcę.
Thunderbirda zrąbali chyba od wersji 60.5.x
Nie wiem czy to bug czy ficzer, nie miałem za dużo czasu i nie udało mi się
znaleźć
innego rozwiązania. Powinien wystarczyć downgrade do 60.4, chyba jeszcze był OK.
--
pozdrawiam, Peter
|