Re: [WINNT] Funkcja GrupaDomowa została usunięta z systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Funkcja GrupaDomowa została usunięta z systemu
From: Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
Date: Mon, 18 Feb 2019 10:05:38 +0100
W dniu 2019-02-17 o 23:37, Grzegorz Niemirowski pisze:
Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> napisał(a):
No to teraz jest okazja. Co zrobić, aby mieć komputery w sieci, i przesyłać pliki?

Udostępnić na nich foldery?

Tak miałem i kilka lat działało.
Jeden komputer z win7, który ma włączone aktualizacje i ma hasło przy włączaniu win. Drugi z win7, który ma wyłączone aktualizacje i nie ma hasła przy włączaniu win. Ten drugi jest przy maszynie, która steruje. To jakiś polizingowiec, który kupiłem z win7, włączyłem i działał, to nic nie zmieniałem. Nawet zostawiłem te aktualizacje wyłączone.

Mam dwa z win7, który aktualizują się automatycznie a trzeci z win7 z wyłączonymi aktualizacjami od kilku lat.
Da się taki układ jakoś połączyć?

Z czym masz konkretnie problem?

Problem wiążę z aktualizacją, która się pojawiła jakiś miesiąc temu. Podczas restartu komputera, gdy na ekranie widniej napis, aby go nie wyłączać, aż nie dokończy pracy wyłączył się prąd.

Ponowne uruchomienie i chyba jednak sam dokończył aktualizację. Ale drugi komputer z win7 nie miał dostępu do niego. Przywróciłem system do najbliższej daty przed aktualizacją i sieć działa. Mam dostęp do plików. Ale przy przycisku ZAMKNIJ widać ikonę z czekającymi aktualizacjami. Dlatego nie wyłączam komputera.

Są dwie możliwości. Albo poprawka coś namieszała i sieć nie działa, albo ten zanik napięcia podczas procesu aktualizacji coś popsuł.

Wieczorem zresetuję komputer, aby dokonały się te aktualizacje. I napiszę czy nadal jest problem. Zrobię dla pewności punkt przywracania z dzisiejszą datą.

Robert