Re: [WINNT] Funkcja GrupaDomowa została usunięta z systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Funkcja GrupaDomowa została usunięta z systemu
From: z <z@z.pl>
Date: Sun, 17 Feb 2019 10:17:01 +0100

Mam dwa z win7, który aktualizują się automatycznie a trzeci z win7 z wyłączonymi aktualizacjami od kilku lat.
Da się taki układ jakoś połączyć?

Nie chcę Cię pocieszać ale Twój problem to inny problem bo my tu mówimy o w10. Nie wiem dlaczego uznajemy to skojarzenie za oczywiste.
Chyba z powodu "jakości" tego systemu. W10 :-)

PS. W małej firmie w której pracuję są ciągłe problemy właśnie z dostępem do zasobów sieciowych. "Fachowcy" narzekają że trzeba nowy serwer. Ja zauważam że problemy powodują te nowsze komputery z w10 które udało się jakoś w to wpiąć ale po kolejnej aktualizacji... Jutro pójdę do pracy i choć to nie moja działka i tak się nasłucham że coś mi działało i nagle przestało. POMÓŻ

Niby nic. To tylko system operacyjny... Ale takie g... podejście do aktualizacji powoduje wymierne straty dla pracowników, firm, gospodarki...