Re: [WINNT] Błędy aktualizacji dla Windows XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Błędy aktualizacji dla Windows XP
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Mon, 18 Feb 2019 06:28:17 +0100

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości news:1lkbfwmgj7r08$.dlg@tyczka.com...
* KB4486463 dla jądra – zawiera tylko aktualizację dla procesorów
Szkodzi zdrowiu. Grzesiek napisał co robi - w kółko krzyczy, że jest
niezainstalowana, co bardziej nerwowych może doprowadzić do ataku szału,

Przejrzałem u siebie, jest na liście zainstalowanych. Nie pyskuje na razie,
więc spróbuje nie ruszać.

Ciekawe czy tylko mnie totalnie zmroził ten post...

Ja tam nie wiem, i tak system idzie do reinstalacji, ale to dopiero po pogrzebie Mamy, na razie mam takie załatwianie.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.