Re: [WINNT] Błędy aktualizacji dla Windows XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Błędy aktualizacji dla Windows XP
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 16 Feb 2019 00:17:18 +0100

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w wiadomości news:5c665efb$0$487$65785112@news.neostrada.pl...
Nie tylko autostart, taki CCleaner też pyskował, prawda, jest w
autostarcie, ale przy zwykłym uruchomieniu też pyskowało tak właśnie.

Uprzedziłem o autostarcie, żeby nie było zdziwienia. Oczywiście każde
późniejsze uruchomienie zakończy się podobnie.

Wprawdzie uderzyło w potrzebne programy, ale nie niezbędne do pracy, CCleaner nie musiałbyć na już, a PDFy recznie kierowałem do "FiFi", bo Sumatra się pluła.

Wywaliłem, pomogło, oby nie wrzucił znów.

Już cofnęli i naprawiają.

To wtedy zainstaluję (znów mi się WU domaga restartu, później zobaczę, czy to to). Zresztą, chcę wreszcie całkiem na nowo położyć instalkę, bo na razie, to posektorowo przerzuciłem z dysku na dysk (z HDD na SSD), z rozszerzeniem woluminu. Transfery dochodzą do ok. 250 MB/s. Teraz, jak mi odpadło zajmowanie się Mamą w hoispicjum (umarła dziś o 15:50), to będzie więcej czasu i energii, na inne działania.

* KB4486463 dla jądra – zawiera tylko aktualizację dla procesorów
Szkodzi zdrowiu. Grzesiek napisał co robi - w kółko krzyczy, że jest
niezainstalowana, co bardziej nerwowych może doprowadzić do ataku szału,

Przejrzałem u siebie, jest na liście zainstalowanych. Nie pyskuje na razie, więc spróbuje nie ruszać.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.