Re: [WINNT] Błędy aktualizacji dla Windows XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Błędy aktualizacji dla Windows XP
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 15 Feb 2019 05:18:11 +0100

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w wiadomości news:5c649cd3$0$483$65785112@news.neostrada.pl...
Po raz kolejny mamy serię błędów. W tym przypadku dla Windows XP dotyczy to następujących aktualizacji:

* KB4487085 dla GDI – jest skompilowana dla systemów nowszych niż Windows XP, programy uruchamiane w autostarcie mogą zgłaszać komunikat w stylu
„Zakończono aplikację przez naciśnięcie klawiszy CTRL+C”.

Nie tylko autostart, taki CCleaner też pyskował, prawda, jest w autostarcie, ale przy zwykłym uruchomieniu też pyskowało tak właśnie. Wywaliłem, pomogło, oby nie wrzucił znów.

NIE instalować w ogóle.

Samo weszło, z ręczną pomocą wyszło.

* KB4486463 dla jądra – zawiera tylko aktualizację dla procesorów wielordzeniowych. Nie instalować, jeśli komputer z Windows XP ma procesor z pojedynczym rdzeniem bez Hypethreadingu.

Nie stwarza problemów, mam dwurdzeniowy w lapie, nie ruszałem więc. Czy na dużej maszynie, gdzie mam jeden rdzeń i wątek, może mocno zaszkodzić?

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.