[WINNT] Jak przywrócić WMP?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak przywrócić WMP?
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Thu, 14 Feb 2019 20:41:46 +0100
Witam,
W systemie Win 7 HP chciałem przywrócić funkcję Windows Media Player. Zaznaczyłem odpowiednie pozycje w oknie "włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows". Kliknąłem OK.
Po niedługim czasie otrzymałem następujący komunikat:
"Wystąpił błąd. Nie wszystkie funkcje zostały pomyślnie zainstalowane".
Czynności wykonywałem z uprawnieniami administratora.
Z informacji znalezionych w necie dowiedziałem się, że obecnie przywrócenie WMP tym sposobem jest już niewykonalne z powodu zakończenia wsparcia WMP przez Microsoft. Użytkowników, chcących mieć w systemie WMP informowano, że jest to możliwe tylko po ponownej instalacji systemu.

Czy rzeczywiście konieczna jest reinstalacja?
mk