Re: [WINNT] Czym testować dysk?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym testować dysk?
From: "Bartosz" <bar@tosz.com>
Date: Wed, 2 Jan 2019 13:49:40 +0100

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:q0i7rb$pcn$1$Adam@news.chmurka.net...
W dniu 2019-01-02 o 01:39, Bartosz pisze:
(...)
Gdybym mógł jeszcze prosić o podanie chociaż po jednym przykładzie
prostego, darmowego programu, który umożliwia zrobienie:
1) obrazu dysku do przeniesienia na nowy dysk
2) kopii ważnych pliki na dysk zewnętrzny lub paluch - czytałem,
że można by to zrobić przy pomocy Total Commandera zawartego
w Mini Windows XP w Hiren's, czy zgadzasz się z tym?

Twoja odpowiedź sugeruje, że jesteś na poziomie przedszkola informatycznego. Jeśli pytasz o TC, to lepiej rzeczywiście będzie, jak znajdziesz kogoś, kto Ci pomoże, żebyś sobie krzywdy nie zrobił.

Co masz przeciwko TC? Liczni guru na tej grupie, w różnych sytuacjach,
zalecają TC.
Nigdy nie twierdziłem, że się znam na temacie wątku, dlatego pytam.
Kto pyta, nie błądzi. Kto jest przemądrzały ,... - sam sobie dokończ.

Bartosz