Re: [WINNT] Czym testować dysk?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym testować dysk?
From: "Bartosz" <bar@tosz.com>
Date: Tue, 1 Jan 2019 15:22:52 +0100
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

Poczytałem trochę w Internecie i wiem trochę więcej. Ciągle jednak
nie znam odpowiedzi na jedno pytanie.
Załóżmy, że zbootuję system z płyty Hiren's (pokaże się Windows XP)
i uruchomię Victorię. Zaznaczę dysk, ktory przy bootowaniu z HDD
był dyskiem systemowym. Uruchomię test i okaże się, że jest trochę błędów.
Oto moje pytanie:
Czy dysk, który po tej operacji ma być nadal dyskiem systemowym i korzystać
z zainstalowanego na nim wcześniej Win 7 mogę zremapować?
Jeśli nie, to co innego mogę zrobić, oczywiście poza zainstalowaniem Win 7
od nowa?

Pzdr.
Bartosz