Re: [WINNT] Windows 10 1809 - regulacja jasności ekranu tablet - czy ich

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 1809 - regulacja jasności ekranu tablet - czy ich całkiem [cenzura]?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Thu, 17 Jan 2019 19:48:16 +0100

Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w wiadomości q1qbkh.bao.1@pb2004.pl">news:q1qbkh.bao.1@pb2004.pl...
Było - klikałem na bateryjkę z prawej na pasku i mogłem zmienić sobie
jasność podświetlenia w krokach co 25%, czyli przepiękna funcjonalność
aby wieczorkiem przy lampce nocnej nie wypalić sobie oczu.

Ta funkcja jest w Centrum akcji pod przyciskiem Brightness[1].

1. https://www.intowindows.com/4-ways-to-adjust-screen-brightness-in-windows-10/

Dzień bez zmiany/zmieniania przyzwyczajeń dniem straconym.
W ramach wygody i poręczności, aby było łatwiej i szybciej, zapewne...:P
Niech sobie będzie nowe, ale co umotywowało, do usunięcia ze starego miejsca? Jak w Warszawie lat temu z kawałkiem i trochę, miano gruntownie przebudować układ komunikacji miejskiej, to ludzie protestowali nie przeciwko zmianom, lecz temu, że utracą bezpośrednie połączenia i będą musieli się przesiadać. Tak zresztą wydymano pasażerów linii ex "J", a obecnie 520, gdzie linia po remoncie wiaduktu przy dw. Gdańskim, nie wróciła już na dotychczasowa trasę.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.