Re: [WINNT] Windows 10 1809 - regulacja jasności ekranu tablet - czy ich

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 1809 - regulacja jasności ekranu tablet - czy ich całkiem [cenzura]?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 18 Jan 2019 19:49:11 +0100

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości news:r0985958cgue$.dlg@tyczka.com...
Świat się powinien zmieniać, obstawanie przy starym na siłę jest złe.
Ale jakoś od lat, krew się nam natlenia przez oddychanie, a nie od tego, że
nagle nam ktoś przypina nowoczesny aparat, bo jak trzeba natleniać krew
aparatem, to już coś jest mocno nie tak, aparat jest na sytuacje awaryjne,
i/lub w trakcie poważniejszych operacji lekarskich.

Mniej-więcej o to mi chodzi - nowoczesność powinna nam ułatwiać, a nie
utrudniać.

I ta "poprawa" czytelności, nie dość, że fajne 3D zastąpiły plaskacze rodem
z win 3.11 to jeszcze szary kolor na czarnym tle to już mistrzostwo
wszechświata:

http://snap.ashampoo.com/uploads/2019-01-18/0H7WFRFqkaEqNJXl3i1GbeKtTmIX3MW3UvS1HYLsYQDH13SWeo7FsIYGvC0rpwNE.png

Yo chromolich qrffa...
Skrzyżowanie moich wspomnień sprzed 20-25 lat, gdzie jeszcze sporo waliłem w trybie tekstowym i niektóre progsy miały nieźle nacudowane ustawienia domyślne, gdzie m.in. były odcienie szarości na tle innych odcieni szarości. Drugie - grobowy nastrój, wygląda to jak żałoba narodowa z nekrologiem w tle (zbieżność z wydarzeniami w Gdańsku przypadkowa i niezamierzzona), że nic, tylko skoczyć z mostu do najbrudniejszej rzeki świata. Co do plaskaczy z W3.0/.1/.11, NT3.51, to one chociaż oczu nie męczyły tak bardzo.

Czy da się to zrobić gorzej? Wątpię...

Ś.P. Młynarski podsumował to tak:
https://www.youtube.com/watch?v=srwEFsoKBm8
Warto - polecam - świetne wykonanie mówione tegoż utworu, Edward Dziewoński, zagaja sam W. Młynarski:
https://www.youtube.com/watch?v=GIt8oXcluxw
Nie wiem, czy można celniej to ująć, zadziwiająco aktualne, mimo upływu lat i całkowitej zmiany ustroju...
Szkoda, że w M$ nie gadają po naszemu...

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.