[WINNT] Windows 10 1809 - regulacja jasności ekranu tablet - czy ich cał

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 1809 - regulacja jasności ekranu tablet - czy ich całkiem [cenzura]?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 6 Jan 2019 21:18:13 +0100
Witajcie,

zaktualizował mi się znowu tablet Lenovo, jebaniutki pobrał i tylko czekał na kliknięcie restart. No ale się przyzwyczaiłem.
Tu nie problem.

Jakiej jeb#$#j piź##$e w mikrosyfie przeszkadzał bezpośredni dostęp do regulacji jasności? Czy ich w tych durnych zakutych łbach już całkiem poj#$&o? Było - klikałem na bateryjkę z prawej na pasku i mogłem zmienić sobie jasność podświetlenia w krokach co 25%, czyli przepiękna funcjonalność aby wieczorkiem przy lampce nocnej nie wypalić sobie oczu. Teraz nie. Mam ustawienie wydajności, nie wiem na co mi potrzebne w ultrawolnym Atomie, a żeby wyregulować jasność muszę naklikać się po ustawieniach ekranu.
Co za głąby to zmieniają?

Jest jakaś nakładka - program na tablety z Windowsem które mi to przywrócą?

zdrówko

--
Irokez