Re: [WINNT] Windows 10 1809 - regulacja jasności ekranu tablet - czy ich

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 1809 - regulacja jasności ekranu tablet - czy ich całkiem [cenzura]?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 18 Jan 2019 05:23:02 +0100

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:q1qvv4$3bc$1@node1.news.atman.pl...
HF5BS <hf5bs@t.pl> napisał(a):
Wnioskuję zatem o pójście na całość i pokasowanie wszelkich dubletów.
Ale jakoś opornie idzie deduplikacja ilości zajmowanego w RAM miejsca...
:P

Obecnie nie ma ona sensu.

A wieloletnie nieraz przyzwyczajenia szanować (choć bez przeginki rzecz jasna).

Trudno mówić o wieloletnich przyzwyczajeniach w przypadku Windows 10. Swoją droga dla mnie najwygodniejsza jest zmiana jasności za pomocą klawiatury a nie jakimiś suwaczkami.

Nie o tę stronę mi chodzi - chodzi mi o Windows w ogóle. Jak się od lat klikało na "planszy nr 3" i się sprawdzało, to przyzwoitość, elementarna przyzzwoitość nakazuje pozostawić "planszę nr 3", a nie cudować i zmieniać lokalizację na "zakładkę z narzędziami pasek drugi od góry (czy jakikolwiek)". Nie przenosi się kierownicy z miejsca kierowcy, czy nie zmienia jej na choćby inny manipulator, bo to niby nowoczesne. Czy jaki inny diabeł, co zamieszał.

Świat się powinien zmieniać, obstawanie przy starym na siłę jest złe.
Ale jakoś od lat, krew się nam natlenia przez oddychanie, a nie od tego, że nagle nam ktoś przypina nowoczesny aparat, bo jak trzeba natleniać krew aparatem, to już coś jest mocno nie tak, aparat jest na sytuacje awaryjne, i/lub w trakcie poważniejszych operacji lekarskich.

Mniej-więcej o to mi chodzi - nowoczesność powinna nam ułatwiać, a nie utrudniać.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.