Re: [WINNT] windows za 11 usd?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows za 11 usd?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 11 Jan 2019 13:43:36 +0100
On Fri, 11 Jan 2019 13:36:12 +0100, Grzegorz Niemirowski wrote:

> Ma, bo jak na razie rzucasz tylko ogólniki. Który duży, drogi program nie
> działa pod Windows 10?

> Jaki problem jest Photoshopem pod Windows 10? I czemu Linux leży i kwiczy?
> ;) To Windows miał leżeć i kwiczeć :)

> Ale tak merytorycznie, to na czym ta klęska polega?

Chyba zgubiłeś wątek :-)
Zaproponowałeś wyżej Linuksa, a ja odparłem, że przejście na Linuksa jest
problematyczne, bo mam licencjonowany soft na Windows, Jacek spytał jaki i
tak trafiliśmy tutaj. Nie pisałem, że na Windows 10 ten soft nie działa.
Choć wiele rzeczy działa źle, np. zapamiętywanie pozycji okien - o czym już
pisałem kiedyś.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka