Re: [WINNT] windows za 11 usd?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows za 11 usd?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 11 Jan 2019 11:57:46 +0100
On Fri, 11 Jan 2019 10:15:05 +0100, Grzegorz Niemirowski wrote:

> Ale masz na myśli jakąś konkretną sytuację? Jakkolwiek Windows 10 ma wady,
> to jednak ogólnie działa dość dobrze.

I o te wady chodzi... 7ka ich nie miała, przynajmniej nie aż tylu. Nie będę
wymieniał, bo wystarczy śledzić grupę i co chcwilę ktoś o czymś pisze, sam
też podawałem swoje bolączki z win10. Jest tego na tyle dużo, że
użytkowanie systemu zamiast "przezroczyste i niewidzialne"* stało się
męczące. A to już lekka przesada na takim poziomie rozwoju systemu i po
tylu latach jego wiecznego łatania.

* - w sensie, że idzie tak gładko, że nie myślisz o samym systemie

--
pozdrawiam
Roman Tyczka