Re: [WINNT] windows za 11 usd? (Uwaga, mówię "po francusku"!!!)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows za 11 usd? (Uwaga, mówię "po francusku"!!!)
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 12 Jan 2019 23:12:39 +0100

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości news:1dlg6w882ktcd$.dlg@tyczka.com...
Ot, taka nowoczesność W10, prawda, że jestem zacofany, bo gesty myszy są
fajne i absolutnie przezajedwabiste, zawsze i wszędzie, o każdej porze i w
każdych okolicznościach...?

Eee, co Ty, jesteś niepoważny, statystyczny user nie ma takich problemów
;-P

Jest małe kłamstwo, ogromne kłamstwo, oraz statystyka... Tak się stopniuje "kłamstwo" :) Ale naprawdę szlag mnie trafia, gdy po raz pierdyliard dupilionowy gest myszy zepsuł mi (nie tylko) grę... Mam XP i pod nim, jakkolwiek są już choroby wieku starczego, to na razie komfort jego używania mam daleko większy, niż W10.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.