Re: [WINNT] windows za 11 usd? (Uwaga, mówię "po francusku"!!!)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows za 11 usd? (Uwaga, mówię "po francusku"!!!)
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 12 Jan 2019 22:34:37 +0100

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości news:dzq6rtp8bwe7$.dlg@tyczka.com...
Millenium to była porażka od początku do końca, sam M$ się z niej wycofał.
A Vista była hejtowana podobnie jak Win10 i było to tak jak i teraz
uzasadnione.

Znów mi się przypomniało, jak Ci Niedobrzy Chińczycy, popędzili swoją Olimpiadę w 2008, w oparciu, a jakże, o XP. Choć na rynku była już Vista, taka nowoczesna, taka siupah-hipah (s..m na to, czy dobrze to napisałem), a oni tacy zacofani, tego wyntycz ekspi dali, zatwardziały "ciemnogrut". I paczcie, tak polowałem (via UGD method) na wpadki, że stary, że nie da rady, ale chyba źle szukałem, bo nie znalazłem niczego widowiskowego (nie lubię słowa "spektakularnego").

Ku sprawiedliwości - kilka pomysłów jest ciekawe. Kilka miejsc, przez unowocześniony interfejs, nabrało wartości, wygody. Ale jak się z tym przepraszam za słowo pierdolonym W10 jebię, żeby mi skurwysyn gesty myszy wyłączył, bo mnie jasny pindol bierze, gdy np. gram w goś logicznego, już-już, przymierzam kursor do precyzyjnego umieszczenia, aby kliknąć element w grze, a ta spierdolina mi czyta to jako gest myszy i losowo, minimalizuje okno, daje miniaturkę na tle pulpitu, przełącza na inne okno, maksymalizuje, zmienia powiększenie okna przeglądarkim itd., to przekurwica bierze, jak nie mogę tej kurwie wytłumaczyć, że żadnych jebanych gestów myszy NIE CHCĘ, że sobie stuprocentowo SAM będę dbać o to, co i jak przełączyć, zminimalizować, zmaksymalizować, etc., jak gram, to chcę mieć na ekranie grę, a nie losowy element, wynikający z chorych właściwości... no, czego właśnie...? I cała koncepcja układu idzie w pizdu, jak to Siara mawiał, bo zanim przywrócę planszę gry i pozycję kursora do kliknięcia, co czasem muszę robić kilka razy z rzędu, to zamysł ulatuje i nawet przegrywam rozgrywkę, choć to gra logiczna, z niewielkimi elementami spostrzegawczości i zręczności. Przeczesałem wszystko związane z kursorem myszy, nie ma nic, co by mi pomogło. Ot, taka nowoczesność W10, prawda, że jestem zacofany, bo gesty myszy są fajne i absolutnie przezajedwabiste, zawsze i wszędzie, o każdej porze i w każdych okolicznościach...?

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.