Re: [WINNT] PS4 nie widzi Win8.1 / Win8.1 nie udostępnia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] PS4 nie widzi Win8.1 / Win8.1 nie udostępnia
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Fri, 11 Jan 2019 10:48:03 +0100
Fri, 11 Jan 2019 10:29:40 +0100, w
<e8og3et4j1oudkbo1l3gvri6ve95dq9ugq@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> Raczej nic nie było grzebane w PC (oprócz instalacji aktualizacji).
> Przy próbie udostępnienia fodleru z PC widziałem użytkownika HomeUsers.
> Usunąłem go i próbowałem dodać Grupa domowa.
> I widzę komunikat "System Windows nie może odnaleźć takiego użytkownika".
>
> Chyba tu tkwi problem i jak to naprawić?

Update: okazało się, że "coś" wyłączyło całkowicie wyszukiwanie komputerów w
sieciach.

Ale druga część problemu pozostała. W udostępnianiu folderu mam HomeUsers (i
katalog który ma tego usera jest prawidłowo udostępniony). Natomiast dodać mogę
tylko użytkownika Grupa robocza -- a w zasadzie nie mogę, bo otrzymuję
komunikat "System Windows nie może odnaleźć takiego użytkownika".

Da się to jakoś naprawić?