Re: [WINNT] windows za 11 usd?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows za 11 usd?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Thu, 10 Jan 2019 18:59:58 +0100
W dniu 2019-01-09 o 22:06, Roman Tyczka pisze:

Win7 był ok, wart każdej złotóweczki, to ścierwo w niczym istotnym go nie
przewyższa, a jest jednym wielkim kłębkiem bugów i poligonem alfatestów.

Jest tak jak mówisz.
Problem jest w zakupie nowego sprzętu na którym będzie działał Windows 7.
Chyba jeszcze na koniec serii się załapałem kupując HP Power z 4-rdzeniowym Intel Core 7 generacji na którym postawiłem kupiony osobno Windows 7 Pro. Nie obyło się oczywiście bez kombinowania ze sztucznie pociętymi sterownikami. 8 generacja procesorów nie obsługuje już Win 7 niestety. Jesteś kazany na gówniany Windows 10 modyfikowany co chwilę przez kretynów wyrzucających pożądane funkcje (np. w 1809 wyrzucili z paska regulację jasności ekranu na tablecie, trzeba kopać po ustawieniach ekranu).

zdrówko.

--
Irokez