Re: [WINNT] Sieć domowa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Sieć domowa
From: Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 6 Jan 2019 21:26:03 +0100
On 06.01.2019 18:37, Trybun wrote:

Prawdę pisząc to żaden protokół mi do głowy nie przychodzi. Ot podobno jest taka możliwość to chciałbym z tego skorzystać, ale bez wnikania w pikantne szczegóły. ;-)

Bardzo trudno jest dyskutować o tych szczegółach bo - choć przyznam, że nie szukałem - to najprawdopodobniej MS nie udostępnił publice opisu tego mechanizmu.

Ze swojej strony mogę tylko jeszcze raz pesymistycznie Cię nastroić - nie zauważyłem aby komputery w LANie udostępniały sobie pobrane poprawki. U mnie każdy z komputerów ciągnie aktualizacje od nowa, przez łącze ze światem, mimo, że w opcjach mają włączone aby udostępniały je w LANie.
--
Olek