[WINNT] IIS na W10 po poprawkach przestał poprawnie działać.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] IIS na W10 po poprawkach przestał poprawnie działać.
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Sun, 6 Jan 2019 19:36:03 +0100
Witam,

Mam lokalną stronkę w ASP korzystającą z bazy danych Access po ODBC. OD jakiś 2 tygodni nie sposób jej uruchomić normalnie. Najpierw pojawiły się problemy z uprawnieniami ni z gruszki ni z pietruszki. Rozwiązałem je. A potem proces w3wp zaczął monopolizować dostęp do pliku mdb.

Efekt jest taki, że gdy zrestartuję IIS - strona działa. Zamykam i otwieram przeglądarkę - działać już nie będzie aż do restartu IIS. Będzie zgłaszany błąd dostępu do ODBC zgodnie z ustawieniami w global.asa.

Zainstalowałem więc lock huntera aby sprawdzić co za diabelstwo to czyni. Wyszło na w/w w3wp.exe. Gdy ubiję gada, to strona jednokrotnie ruszy...

--
Pozdrawiam,
Marek

  • [WINNT] IIS na W10 po poprawkach przestał poprawnie działać., Marek S <=