Re: [WINNT] Czym testować dysk?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym testować dysk?
From: "Bartosz" <bar@tosz.com>
Date: Mon, 31 Dec 2018 00:06:51 +0100
Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w wiadomości news:5c2945e2$0$490$65785112@news.neostrada.pl...
Osoba podpisana jako Bartosz <bar@tosz.com> w artykule
<news:5c28e099$0$512$65785112@news.neostrada.pl> pisze:
Znalazłem 2 wersje programu Hiren's Boot CD na stronie
https://www.instalki.pl/programy/download/Windows/narzedzia_inne/Hirens_BootCD.html >> i nie wiem, która jest lepsza. Wielkością iso bardzo się
różnią, poza tym wersja 15.2 po rozpakowaniu zawiera nie tylko iso.
Co wypalić?
Wypróbuj obie i podziel się opinią. To nie jest sama Victoria, tylko
system z różnymi narzędziami, stąd różnica wielkości obrazu.

Wypaliłem obie.
Wersja 15.2 (wielkość iso = 609268 KB) pozwala zbootować system,
a zawarta w nim Victoria jest w wersji 4.46b z 12.08.2008.
Wersja PE 1.0.1 x64 (wielkość iso = 1323058) zaczyna bootowanie,
pokazuje się niebieskie okienko jak przy starcie Windows 10, a potem
wisi.

Powiedzmy, że test w Victorii pokaże mi jakąś niewielką ilość błędów.
Co powininem zrobić dalej? Chyba gdzieś czytałem o remapowaniu.

Thnx.

Bartosz