Re: [WINNT] Czym testować dysk?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym testować dysk?
From: "Bartosz" <bar@tosz.com>
Date: Mon, 31 Dec 2018 01:02:11 +0100
Użytkownik "HF5BS" <hf5bs@t.pl> napisał w wiadomości
news:q0bek7$bgk$1@node2.news.atman.pl...
Victoria jest samodzielnym programem.
Pakiet HBCD (oryginalny jest 15.2, ten drugi to jakaś modyfikacja) ma różne fajne rzeczy, ale nie jest wymagany, by odpalić Victorię. Poza tym w Mini-XP nie zawsze są stery umożliwiające pełną szybkość transferu.
Ostatnią oficjalną wercją jest 4.46f, nieoficjalną 4.47. Na początek weź 4.46.
Znalazłem wersję 4.46b, ale to jest program uruchamiany z systemu
(od Win 98 do Win 7 włącznie), a nie zapis na płycie lub penie
bootowalnym.
Wydawało mi się, że to jest ważne żeby nie używać systemu, który
może by na "chorym" dysku, a przynajmniej jakoś w system na dysku
ingerować.

Bartosz