Re: [WINNT] Czym testować dysk?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym testować dysk?
From: "Bartosz" <bar@tosz.com>
Date: Sun, 30 Dec 2018 16:13:28 +0100
Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w wiadomości news:5c28ddf3$0$516$65785112@news.neostrada.pl...
Masz jakieś problemy z polecaną już Victorią, to pytaj.

Znalazłem 2 wersje programu Hiren's Boot CD na stronie
https://www.instalki.pl/programy/download/Windows/narzedzia_inne/Hirens_BootCD.html
i nie wiem, która jest lepsza. Wielkością iso bardzo się różnią, poza tym
wersja 15.2 po rozpakowaniu zawiera nie tylko iso.
Co wypalić?

Dodam na razie, że skanowanie ma sens, kiedy nic w tym nie przeszkadza –
Tak się domyślałem i dlatego wydawało mi się, że najlepsze byłoby
narzędzie z bootowalnej płytki. Wtedy chyba(?) nie używałbym, więc
i nie zmieniałbym systemu na dysku. Czy się mylę?

Thnx.
Bartosz