Re: [WINNT] Konta, profile

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Konta, profile
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 26 Nov 2018 15:48:40 GMT
Witaj Grzegorz Niemirowski, 26 lis 2018 w
news:ptgs8o$36u$1@node1.news.atman.pl napisałeś/aś:

> Pytanie tylko po co kontrolować wszystko. Istotne jest to, co jest
> ładowane do pamęci: procesy i DLLki. To, że gdzieś sobie leży w
> rejestrze jakiś wpis jeszcze w niczym nie przeszkadza dopóki nie
> uruchamia jakiejś akcji.

No i mam najprostszys manualny sposób. Przed instalacją zapisuję stan
programem Autoruns. Po instalacji zapisuję 2 stan. Teraz w dowolnej
chwili otwieram jeden z nich i porównuję z drugim. Jak na talerzu są
wyśweietlone pozycje dodane przez ten program - mogę je włączyć i wył w
sekundę. Restart komputera jeszcze.