Re: [WINNT] Wolny transfer hdd

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wolny transfer hdd
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 24 Nov 2018 11:09:49 GMT
Witaj pueblo, 23 lis 2018 w news:5bf80b0c$0$500$65785112
@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Witaj pueblo, 22 lis 2018 w news:5bf70596$0$503$65785112

> Dla potomnych. Jednak fdisk miał rację:
> root@partedmagic:~# gdisk /dev/sdb
> GPT fdisk (gdisk) version 0.8.5
>
> Caution: invalid main GPT header, but valid backup; regenerating
main
> header
> from backup!
>
> Caution! After loading partitions, the CRC doesn't check out!
> Warning! Main partition table CRC mismatch! Loaded backup partition
> table
> instead of main partition table!

> [...]
Żebym sam nie zapomniał. Dziwne było, że diskpart nie chciał założyć
partycji do końca dysku - zostawił ponad 1Mb. Okazało się, że na końcu
dysku była jakaś kopia tablicy GPT. No to wyzerowałem końcówke dysku i
już chyba nie ma żadnych śmieci.