Re: [WINNT] Wolny transfer hdd

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wolny transfer hdd
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 22 Nov 2018 19:11:10 GMT
Witaj Olaf Frikiov Skiorvensen, 22 lis 2018 w
kpsdvd5qu33a4m3bn97qm7drbrchh50pkb@4ax.com">news:kpsdvd5qu33a4m3bn97qm7drbrchh50pkb@4ax.com napisałeś/aś:

> Kopiowanie w obrębie dysku mechanicznego zawsze idzie wolno(a dla
> małych plików tragicznie wolno).
> Jeśli to Scorpio Black, to źle trafiłeś, to straszna kupa(mierna
> wydajność, nawet się zastanawiam, czy on ma te 7200 RPM).
> 25 MiB/s z palcem w dupie(dysk->ten sam dysk) osiąga teoretycznie
> wolniejszy WD7500BPVT(mocno zapchany Scorpio Blue), przed chwilą
> sprawdzałem, taki Ultrastar 7K6000(też zapchany) osiąga w tej samej
> sytuacji 55MiB/s(średnio).

Tak, Black, dziwne to bo system uruchamia się szybko, nie żadnych objawów
mulenia dysku, a szybciej kopiuję na inny hdd w najtańszej badzienej
kieszni usb. Muszę pobadać temat, może przeinstaluję system...
Nie wiem czy to istotne, ale ten system został sklonowany z dysku
Advanced Format.