Re: [WINNT] WinXP + Linuks

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WinXP + Linuks
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 23 Nov 2018 11:05:52 +0100
Dnia Fri, 23 Nov 2018 10:14:55 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> W mailu każdy pisze nad cytatem i na grupach już mi się wyrobiła pewna
> tolerancja na to :)

No ale to nie mailowa korespondencja tylko newsy. Wątek po kilkukrotnym
cytowaniu raz z dołu i raz z góry staje się nieczytelny. Odpowiadając
takiemu "n" masz wtedy do wyboru albo poprawiać jego błąd za każdym
razem albo olewać i doprowadzać do bałaganu. A poza tym, takie będą
newsy jakie wymagania sami postawimy. Chcesz burdelu jak na fejsbuku czy
innym forum, to toleruj.
A poza tym, wielu ludzi już zwracało temu "n" na to uwagę i jego
zachowanie jest teraz dyktowane czystą złośliwością.
--
Jacek
I hate haters.