Re: [WINNT] WinXP + Linuks

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WinXP + Linuks
From: "n" <n@a.e>
Date: Thu, 22 Nov 2018 11:19:08 +0100
Jakimś rozwiązaniem może być zamiana XP na Vistę (no nie każdy lubi).
Sam o tym myślę, do mojego starego backupowego lapka jest dostepnych sporo
części z naklejkami Visty, bo był i w takiej konfiguracji sprzedawany (czyli
będą i sterowniki).

Czy XP da się upgrade'ować do Visty (najchętniej 64-bitowej) z zachowaniem
dotychczasowych programów, czy konieczna jest odrębna instalacja?

Licencji Win 7 możesz szukać na eBay.

-----