Re: [WINNT] Windows i czarny humor :-)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows i czarny humor :-)
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Wed, 21 Nov 2018 11:29:38 +0100
On Wed, 21 Nov 2018 11:23:06 +0100, Grzegorz Niemirowski wrote:

> Huczy bo sprawa dotyczy najpopularniejszego systemu na świecie, ale jednak
> nadal u zdecydowanej większości osób aktualizacje przeszły bezproblemowo.

Ale ja nie przeczę, że w większości przypadków się udaje, Robertowi też się
udaje. Ale przyznasz, że nie powinno to tak wyglądać, że instalujesz i się
modlisz o sukces, a producent sam nie wierząc w ten sukces daje taki
komentarz jak na obrazku (nawet jeśli to tylko polski oddział dał, ale
potwierdzają tym komunikatem, że ta czynność nie zawsze się udaje).
Linuks też mi się wysypał kiedyś przy aktualizacji, ale zważywszy na renomę
i zasoby Fedory oraz M$ możemy mieć trochę inne oczekiwania co do jakości.

https://www.dobreprogramy.pl/niska-jakosc-windows-10,News,92225.html

--
pozdrawiam
Roman Tyczka