Re: [WINNT] Windows i czarny humor :-)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows i czarny humor :-)
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Wed, 21 Nov 2018 11:14:02 +0100
On Wed, 21 Nov 2018 10:58:31 +0100, Robert Wańkowski wrote:

> Ale czym się objawia Wasze nieszczęście? :-)
> Używacie do jakichś profesjonalnych zastosowań?
> Wywala się po aktualizacji?
> Jakiś szczegół z którego ja nigdy nie korzystam Wam nie nie dzała?

Przespałeś ostatni rok czy dwa? Nie chce mi się opisywać moich problemów,
bo już to robiłem i są one drobne. A są drobne dlatego, że instaluję
upgrady z ponad półrocznym opóźnieniem i doskwierają mi tylko niedoróbki,
Ci zaś którzy instalują w dniu premiery mają często pozamiatane.

Pierwszy z brzegu link:

https://www.ghacks.net/2018/10/04/bugs-and-issues-of-windows-10-version-1809/

Internet huczy, naprawdę nie wiem skąd to zdziwienie.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka